Forsendelsespolitik

Vigtige oplysninger:

  • Bestillingsfrist: Bestillinger, der modtages inden kl. 16:00, behandles samme dag. Bestillinger efter dette tidspunkt behandles den næste hverdag.
  • Behandlingstid: Ordrebehandling tager normalt 1-2 hverdage (mandag til fredag).
  • Leveringstid: Forsendelsen tager ca. 5-7 hverdage (mandag til fredag) efter behandling.
  • Gratis levering: Gælder for alle ordrer inden for Danmark.

Forsendelsesproces
Efter din bestilling modtager du en bekræftelsesmail, som bekræfter, at vi er begyndt at behandle din ordre. Dette tager typisk 1-2 hverdage. Når pakken er afsendt, modtager du en e-mail med sporingsoplysninger, så du kan følge din levering. Leveringstiden er cirka 5-7 hverdage.

Mulige forsinkelser
Ordrer bør ankomme inden for 6-9 hverdage. Dog kan der opstå forsinkelser på grund af høj efterspørgsel, helligdage eller vejrforhold. Hvis din ordre er forsinket, beder vi dig vente yderligere 3 hverdage. Hvis den derefter stadig ikke er ankommet, kontakt os venligst på info@livonda.dk, så vi kan undersøge sagen.

Annulleringer
Hvis du ønsker at annullere din ordre, bedes du kontakte os hurtigst muligt på info@livonda.dk. Når behandlingen er begyndt, kan ordren ikke længere annulleres.

Beskadigede eller forkerte varer
Hvis du har modtaget en beskadiget eller forkert vare, bedes du kontakte os med billeder af problemet på info@livonda.dk. Vi undersøger sagen med det samme og sørger for en korrekt erstatning.

Har du spørgsmål eller bekymringer?
Vi er her for at hjælpe dig! Du kan kontakte os via en af nedenstående muligheder:

 

Åbningstider for kundeservice:
Mandag til fredag: 9:00 - 17:00

E-mail: info@livonda.dk
Kontaktformular: Klik her